Стоит ли пользоваться услугами виртуальной ассистентки? 28.11.2018

Чи варто користуватися послугами віртуальної асистентки?

Якщо ви надмірно завантажені обов’язками, які прикривають те, що є найважливішим в управлінні Вашим бізнесом, і крім того, високі оплати не дозволяють вам працевлаштувати співробітника – подумайте про віртуальну асистентку! У цій статті постараємося наблизити Вам роботу віртуальної асистентки і те, які переваги випливають в результаті використання цих послуг.

Що таке віртуальна асистентка і яка її робота?

Віртуальний помічник – це самозайнята людина, яка пропонує послуги, пов’язані з обслуговуванням Вашого бізнесу. Використання послуг віртуальної асистентки не вимагає від нас працевлаштування її на основі класичного договору, тому ми не прив’язані ніякими додатковими внесками. Крім того, ми економимо гроші, які потрібно буде витратити на офісне обладнання, оренду приміщень і т. Д. Також варто відзначити, що якщо Ви використовуєте такі послуги, то платите тільки за виконання доручених вами завдань.

Обов’язки віртуальної асистентки аналогічні обов’язкам секретаря. Вона виконує реальні завдання за вас і для вас, за винятком того, що вона працює у віддаленому режимі. Людина, що надає такі послуги, як правило має досвід, яку вона придбала, працюючи в реальному світі бізнесу.

Які завдання можуть бути доручені віртуальній асистентці?

Теоретично віртуальна асистентка може виконати для вас будь-яке завдання, але на практиці часто маємо справу зі спеціально створеними пропозиціями про надання послуг, які зазвичай діляться на цінові пакети.

Проте є ключові категорії завдань, на яких в першу чергу зосереджується віртуальна асистентка.

  1. Дослідження – асистентка буде шукати для вас багато необхідної інформації, створювати базу даних потенційних інвесторів і клієнтів, аналізувати ринок і його потреби і дізнаватися конкуренцію.
  2. Соціальні мережі та веб-сайт – як ви знаєте, в сьогоднішні дні соціальні мережі відіграють ключову роль практично для кожного бізнесу. Віртуальна асистентка може допомогти вам розвивати свій бренд, писати для вас короткі повідомлення на ваш блог і соціальний профіль, відповідати на повідомлення і питання від зацікавлених користувачів.
  3. Управління електронною поштою – це дуже корисна послуга. Важко уявити собі поєднати управління електронною поштою, в яку входить навіть кілька десятків електронних листів, з щоденними обов’язками, пов’язаними з управлінням бізнесом і приватним життям. Віртуальна асистентка буде організувати вашу поштову скриньку, може відповідати на пропозиції і на обмежену кількість повідомлень, які стосуються обслуговування клієнтів.
  4. Організація часу – асистентка подбає про ваш графіку роботи, буде спостерігати за термінами зустрічей, забронює авіаквиток, знайде номер в готелі або знайде відповідне місце для ділової зустрічі.

Які переваги використання віртуальної асистентки?

Делегуючи віртуальній асистентці, як приватні, так і бізнес-завдання допоможете своєму бізнесу, але також полегшите своє особисте життя. ВА допоможе вам у виконанні монотонних завдань, таких як відповіді на телефон або догляд за соціальними мережами, щоб у вас було більше часу для розвитку вашого підприємництва, а ваша продуктивність збільшувалася. Використання таких послуг – це велика економія не тільки часу, а й грошей – таким чином уникнете витрати на працевлаштування співробітника або обладнання офісу.

Таким чином, віртуальна асистентка є неоціненним інструментом в бізнесі. Вона допоможе Вам вести свій бізнес в правильному напрямку, завдяки чому ваш бізнес ніколи не зайде в глухий кут.