EXLIBRA - Бухгалтерия - преимущества и недостатки 30.04.2019

Бухгалтерія – переваги та недоліки

При запуску власного бізнесу, основною проблемою для підприємців є облік. Підприємці зазвичай здійснюють аутсорсинг бухгалтерського обліку в бухгалтерії. Якщо Ви починаєте свій бізнес і Ви дивуєтеся, чи потрібно самостійно вести бухгалтерський облік або вчиняти його спеціалізованим бухгалтерським бюро в цій галузі, ця стаття саме для Вас.

Переваги доручення бухгалтерського обліку бухгалтерським установам:

  • Зменшення витрат на облік

Головною перевагою співпраці з бухгалтерською службою є скорочення витрат компанії. Ведення бухгалтерського обліку у Вашій власній компанії передбачає працевлаштування бухгалтера, а також заробітну плату, адекватну Вашим навичкам, ZUS та внески медичного страхування. Самостійний облік також є офісним обладнанням, обслуговуванням і витратами бухгалтерського програмного забезпечення та ліцензій. Витрати на користування послугами бухгалтерського офісу можна ще більше зменшити, вирішивши співпрацювати з віртуальним офісом, який зазвичай пропонує навіть нижчі ціни, і, як компанія, ми не повинні орендувати квартиру.

  • Ви не несете відповідальності

Бухгалтери несуть відповідальність за дотримання чинних податкових та бухгалтерських правил. Підприємець не завжди проінформований про зміни в законі. Відділ бухгалтерського обліку, який робить таку помилку, несе відповідальність від імені оператора. Це можливо, завдяки тому, що офіси мають страхування OC, який одночасно захищає офіс і підприємця. Якщо зовнішня компанія надає особі, яка здійснює підприємницьку діяльність, фінансові втрати, то втрата підприємця усувається завдяки ОК.

  • Економія часу і нервів

Ведення бухгалтерських книг вимагає багато часу та енергії, які можуть бути витрачені на роботу компанії та множення капіталу. Ви не повинні слідкувати за змінами у законодавстві про бухгалтерський облік.

Дефекти доручення бухгалтерії бухгалтеріям:

  • Відсутність знань про компетенції бухгалтерських бюро

Ніколи невідомо, чи в офісі працюють фахівці у своїй галузі. Попри страхування ОЗ, офіс може генерувати збитки для підприємця, що є наслідком надмірної тривалості та затримок у виконанні покладених на нього завдань (це може стосуватися, зокрема, великих бухгалтерів, які обслуговують багато клієнтів одночасно – у такій ситуації набагато легше нехтувати).

  • Обмін даними компанії з зовнішньою компанією

Підприємці, як правило, не мають повної довіри до установи, яка не має безпосереднього відношення до компанії; у цьому відношенні, бухгалтерська зайнятість виглядає більш безпечним варіантом.

  • Великі витрати для великих підприємств

Набагато простіше і дешевше найняти власного бухгалтера для компаній, які працюють з великою кількістю людей.

Оскільки неважко помітити, що як порядок обліку спеціалізованих відділів бухгалтерського обліку, так і власний бухгалтерський облік мають свої переваги та недоліки.  Для малих і середніх підприємств набагато більш сприятливим вибором є придбання бухгалтерських послуг в бухгалтерському бюро через значно нижчі витрати. Про це свідчать статистичні дані, які показують, що переважна більшість малих і середніх компаній не наймають власного бухгалтера шляхом аутсорсингу цієї послуги. Однак вибір повинен залежати від індивідуальних переваг і типу бізнесу.