EXLIBRA - Как зарегистрировать фирму через Интернет? Пошаговая инструкция 02.05.2019

Як створити компанію через Інтернет? Крок за кроком

Інтернет – це не тільки розвага, але й інструмент, який допомагає у багатьох питаннях уряду, наприклад, розпочати власний бізнес. Більшість заходів, пов’язаних з цим, можна зробити, не виходячи з дому.

Перед реєстрацією вашого бізнесу в Інтернеті необхідно створити довірений профіль або кваліфікований сертифікат, щоб отримати електронний підпис, який підтверджує нашу ідентичність.

Кваліфікований сертифікат, тобто електронний підпис, вимагає від нас придбання відповідного пристрою, на якому буде розміщено ваш власний підпис. Потім необхідно підтвердити нашу ідентичність офісом нотаріуса, точкою реєстрації сертифіката PCC або точкою підтвердження ідентичності.

Довірений профіль ePUAP – він не вимагає оплати і створюється дуже швидко, наприклад, через онлайн-банківський рахунок.

Після створення власного електронного підпису або довіреного профілю, ми реєструємо нашу діяльність у CEIDG – Центральна реєстрація та інформація про економічну діяльність. Надання такого запису є безкоштовним. Для цього нам знадобляться такі дані як:

  • Фірма підприємця – назва
  • Дата народження підприємця
  • номери: PESEL, NIP, REGON (якщо у нас є)

У той же час, внесенні запису до CEIDG створюється заява на надання номера REGON, що забезпечує загальну характеристику суб’єктів, що діють на ринку.
Те ж саме відбувається, коли ви отримуєте номер NIP, вам не потрібно подавати окрему форму в податковій інспекції.

  • Громадянство власника компанії (всі, які він має)
  • місце проживання та адреса, на якій буде здійснюватися підприємницька діяльність (якщо компанія має ще одне додаткове місце для ведення бізнесу, також необхідно це врахувати)
  • коротке найменування компанії (якщо підприємець не визначився, то потрібно вказати своє ім’я та прізвище)
  • контактні дані – номер телефону, адреса електронної пошти, номер факсу та веб-сайт (ці дані не є обов’язковими)
  • дата початку бізнесу (не може бути раніше від дати подання заявки до CEIDG)
  • суб’єкт виконуваної діяльності відповідно до ПКД (Польська класифікація видів діяльності) – 9 видів діяльності
  • дата виникнення зобов’язання сплатити ZUS (дату створення підприємства)
  • запис до відповідного керівника податкової інспекції (вибір форми оподаткування)
  • форма бухгалтерського обліку (книга доходів і витрат
  • банківський рахунок підприємця (якщо більше 1, включіть і виберіть один з рахунків, на які буде сплачено можливу податкову декларацію)

У ситуації, коли заявка буде містити помилки, система CEIDG негайно інформує майбутнього підприємця про його неправильність. Потім, ви можете відразу ж виправити помилкові дані.

Наприкінці ми підписуємо заявку, використовуючи довірений профіль або кваліфікований сертифікат.
Інформація, яка буде внесена в заявку, буде направлена до ZUS або KRUS, податкової служби та Центрального статистичного управління.